Agenda 2024

5 Juli

Gipsy flamenco zomerconcert

Wegens omstandigheden verplaatst         naar 6 september 2024

Als reprise op het midzomerconcert dat door slecht weer niet doorging, gaat   gipsy flamencogitarist Manito weer een concert geven op vrijdag 5 juli a.s. in de Ruïnekerk Oude-Niedorp.

Manito speelt ‘hoe de sterren staan, de maan schijnt en de wind waait’. In het bitterzoete karakter van zijn muziek komen alle facetten uit het leven aan het licht. Op het repertoire staat zowel vurige rumba flamenca uit de Camargue als weemoedige gipsy romances. Zijn soms onnavolgbare spel is een lust voor oog en oor. Manito is vernoemd naar de Franse gitaarlegende ‘Manitas de Plata’ (1921-2014)

De Ruïnekerk is een idyllische locatie voor zo’n concert. Het adres is dorpsstraat 31  1734 JJ Oude-Niedorp. De aanvang is om 20.00, entree is €15 (incl. drankje) contant af te rekenen bij aankomst (er is geen pin) Reserveringen: info@manito.biz of 06-23259107

17 en 18

Augustus

Nazomeren in Niedorp

Expositie kunstenares Anita Boonstra

Nadere informatie en een afbeeldingen met een indruk van haar werk zal binnenkort hier geplaatst worden.