Trouwen in de Ruïnekerk

In de gemeente Hollands Kroon zijn tal van prachtige plekken waar je kunt trouwen. Bijvoorbeeld in je eigen stamcafé, je favoriete restaurant, thuis of in de openlucht. De ruïnekerk is ook een trouwlocatie, de sfeer wordt bepaald door de zeventiende eeuwse muren, de authentieke grafstenen in het straatwerk, de statige lindebomen en de mooie ligging in Oude Niedorp.

Nog meer trouwfoto's zien? Klik dan hier.

Lijkt het jullie leuk om te trouwen in de kerk neem dan gerust contact met ons op voor het bespreken van de mogelijkheden. Klik hier voor het contactformulier.  Op de site van de gemeente Hollands Kroon vind je meer informatie over trouwen in Hollands Kroon in het algemeen en de eisen t.a.v. de locatie. Omdat onze ruïnekerk bij de gemeente bekend is als trouwlocatie vragen ze verder geen uitgebreide overeenkomst voor een huwelijksvoltrekking.

Zilveren miniatuur als aandenken

Een lokale edelsmid heeft, als aandenken voor bruidsparen, een zilveren sieraad ontworpen. Dit sieraad is tegen vergoeding te bestellen. Een leuk geschenk voor de getuigen!

Overnachtingstip voor het Bruidspaar

Niet ver van Oude Niedorp kun je in Waarland overnachten in een molen uit 1590, de Slootgaardmolen. In deze molen zit een sfeervolle en authentieke B&B . Neem voor meer info contact op: rubenadmiraal@kpnmail.nl.

Deze B&B is ook te bekijken op vipio.nl.

Klik hiervoor op deze link.