Reserveren

De Ruïnekerk is populair voor het maken van foto's en filmopnames. De kerk is overdag vrij toegankelijk maar het kan voorkomen dat de kerk gereserveerd is. Om er zeker van te zijn dat u terecht kunt voor het maken van opnames raden wij u aan te reserveren via het contactformulier op onze site. Indien u gereserveerd hebt is het ook mogelijk om gebruik te maken van aanvullende faciliteiten zoals stroom, water en toilet.

Goed om te weten

• De kerk en haar muren zijn oud en dus ook kwetsbaar. Het is daarom niet toegestaan op de muren te klimmen of in de raamopeningen te gaan staan of zitten.
  • Er dient respectvol te worden omgegaan  met de, nog in gebruik zijnde, begraafplaats aan de zij- en achterzijde van de kerk.
  • Het is niet toegestaan om de kerk of het terrein te betreden met paarden/pony's.
  • Drone opnames zijn alleen toegestaan met toestemming van het bestuur van Stichting Ruïnekerk Oude Niedorp, gebruik hiervoor het contactformulier.