Overige Activiteiten

De Ruïnekerk leent zich voor tal van activiteiten. Hierbij kun je denken aan:

• Concerten
  • Exposities
  • Artistieke/Culturele/Culinaire Markten.

De Stichting Ruïnekerk Oude Niedorp organiseert in principe zelf geen activiteiten maar stelt, tegen een vergoeding, de kerk ter beschikking aan derden om er een activiteit te organiseren. Wilt u een activiteit organiseren in de Ruïnekerk neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze site.

Goed om te weten

• De kerk en haar muren zijn oud en dus ook kwetsbaar. Het is daarom niet toegestaan op de muren te klimmen of in de raamopeningen te gaan staan of zitten.
  • Er dient respectvol te worden omgegaan  met de, nog in gebruik zijnde, begraafplaats aan de zij- en achterzijde van de kerk.
  • De organisator van de activiteit/evenement is zelf verantwoordelijk voor een eventuele benodigde vergunning of melding. Meer informatie kunt u hierover vinden in deze folder van de Gemeente Hollands Kroon.